The Secret - Tajemství

29.01.2020 20:03

autor Rhonda Byrne

Autorka žije v Austrálii, kde pracuje jako televizní producentka. Ve své knize popisuje jak dosáhnout spokojeného života v oblasti peněz, zdraví, vztahů i osobního štěstí. Učí člověka pochopit sílu myšlenky a odhalit vlastní skryté schopnosti. I když se věci zdají bezútěšné, připomíná vám, že existuje mnoho věcí, které můžete udělat pro změnu vašich okolností. 

 

Deset let mě provázel film The Secret s českým dabingem. Bohužel z you tube zmizel. Zřejmě došlo ze strany uživatele you tube k porušení pravidel a film musel odstranit. Ještě před dvěma týdny jsem se na něj dívala. No co se dá dělat... Škoda. Odpovídá to slovům, která ve filmu zazněla. " Tajemství bylo ukrýváno, tajemství bylo potlačeno, tajemství bylo zapomenuto".  Není to přesná formulace, ale odpovídá přesně této situaci. Já ale patřím mezi ty šťastlivce, kteří o tento film nebudou ochuzeni ani v budoucnu...:-)

 

Když už není film, tak jsem začala  dnes 29.1.2020 

hledat knihy od Rhondy Byrne. Musím říct, že jsou také většinou vyprodané, ale pár míst, kde se některé dají koupit, se ještě najde.

např. knihkupectví Kosmas 

 

 
Tajemství bude prozrazeno :-)

A jelikož mé finanční poměry nejsou v tuto dobu, jaké bych si představovala a Tajemství je moje srdeční záležitost, promluvila jsem s přítelem a udělala na něj takovéhle oči:

No a protože můj přítel má srdce i duši na správném místě, už vím, co dostanu letos k narozeninám a dokonce s čtyřměsíčním předstihem...  Budou to tři knihy od Rhondy Byrne "Tajemství", "Moc" a " Jak mi tajemství změnilo život"

No řekněte, není život krásný? Dovedete si představit, jakou mám radost?

No takovou minimálně:

Jsem za svého přítele velmi vděčná, ať už má jakékoli chyby, své srdce by rozdal do posledního kousku...

Ale:

Nesmíte to na mě prásknout, pak by si o sobě moc myslel...

 

Jak se říká: : " chlapa musíš chválit, ale nepřechválit, jinak s ním nevydrží ani jeho pes"

 

Ale teď vážně, díky bohu, že ho mám...

 

Přeji všem lidem dobré vůle krásný čas:-)

A nakonec jedna rada.
Mějte oči otevřené.
Svět je plný malých zázraků.
Nikdy nevíte, co Vám ukáže krásu života. 
Může to být třeba jen nepatrná věc...
 

Zdraví Vás Jana, co už to zná

 
A tak jsem neváhala, promluvila o tom s partnerem a už vím, co dostanu k narozeninám  v čtyřměsíčním předstihu autor Rhonda Byrne
 
Deset let mě provázel tento film s českým dabingem. Bohužel z you tube zmizel. Zřejmě došlo ze strany uživatele you tube k porušení pravidel a film musel odstranit. Ještě před dvěma týdny jsem se na něj dívala. No co se dá dělat... Škoda. Odpovídá to slovům, která ve filmu zazněla. " Tajemství bylo ukrýváno, tajemství bylo potlačeno, tajemství bylo zapomenuto".  Není to přesná formulace, ale odpovídá přesně této situaci. Já ale patřím mezi ty šťastlivce, kteří o tento film nebudou ochuzeni ani v budoucnu...:-)
 
Když už není film, tak jsem začala  dnes 29.1.2020 
hledat knihy od Rhondy Byrne. Musím říct, že jsou také většinou vyprodané, ale pár míst, kde se některé dají koupit, se ještě najde.
např. knihkupectví Kosmas nebo knihkupectví  Knihy.abz...
 
Posuďte sami, zde jsou odkazy:
https://1url.cz/Tzrii
https://1url.cz/5zriQ
 
A tak jsem neváhala, promluvila o tom s partnerem a už vím, co dostanu k narozeninám  v čtyřměsíčním předstihu